Ariana dla WS | Blogger | X X

7.11.2016

Robert Mateusiak

Cześć!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Roberta Mateusiaka. Niestety nie mam zdjęcia z badmintonistą.

Krótko o badmintoniście: 
Robert Bogumił Mateusiak - urodził się 13 stycznia 1976 w Wołominie. Polski badmintonista i olimpijczyk z Sydney, Aten, Pekinu i Londynu oraz Rio de Janeiro.Mistrz Europy (2012) w grze mieszanej. W latach 1993-1998 był reprezentantem Poloneza Warszawa. Aktualnie jest zawodnikiem klubu UKS Hubal Białystok. Największe sukcesy odnosi w deblu i mikście. Jego partnerem jest Michał Łogosz. Jego partnerką w mikście jest Nadieżda Zięba (de domo Kostiuczyk).

Mój autograf od badmintonisty:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

11 komentarzy

  1. Gratuluję :)
    Na wf-ie w szkole, szczególnie w ostatniej klasie technikum grałyśmy do znudzenia w to, co on.. tak to jest, jak ćwiczą 2-3 osoby na całą klasę :)
    Taka myśl mi się nasunęła.. myślę, że się nie pogniewasz, że się nią podzieliłam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/11/autografy-philipp-aschenwald.html

      :))

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję, zapraszam do mnie na nowy post: http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/11/52-krzysztof-leja.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    Nowy post: http://autografymarty2000.blogspot.com/2016/11/maciej-mikoajczyk.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Do ilu autografów chcesz dobrnąć? :)

    OdpowiedzUsuń