Ariana dla WS | Blogger | X X

2.11.2016

Małgorzata Foremniak

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Małgorzaty Foremniak. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Małgorzata Foremniak - urodziła się 8 stycznia 1967 w Radomiu. Polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna, a także osobowość telewizyjna. Urodziła się w Radomiu, ale wychowała się w Jedlińsku. Absolwentka VI Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu. W 1989 r. ukończyła Wydział Aktorski PWSFTviT w Łodzi. Debiutowała w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w Łodzi, gdzie występowała do 1992 roku. W latach 1993–1999 związana była z warszawskim Teatrem Kwadrat, gdzie grała u boku Jana Kobuszewskiego, Wojciecha Pokory, Stanisławy Celińskiej. Kilkakrotnie też pojawiała się w przedstawieniach Teatru Telewizji: Cylinder (1990), Idź za brzeg, widać ogień (1995), Kto ty jesteś (1998). Na dużym ekranie zadebiutowała w 1990 roku rolą Małgorzaty uwodzącej Fausta (Bogusław Linda) w filmie Wojciecha Biedronia In flagranti. Najbardziej znana jest z udziału w serialach: Bank nie z tej ziemi, Radio Romans Matki, żony i kochanki, Tajemnica Sagali, Na dobre i na złe, Ekstradycja, Sława i chwała, I kto tu rządzi?. W 2003 roku, podczas VIII Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach, odcisnęła swoją dłoń na Promenadzie Gwiazd. Została ambasadorem dobrej woli UNICEF. Była reprezentantką Polski w sztafecie niosącej ogień olimpijski, z którym przebiegła 450 metrów. Dwukrotnie zamężna. Z pierwszego małżeństwa z Tomaszem Jędruszczakiem, ma córkę Aleksandrę. Jej pierwszy mąż zginął w wypadku samochodowym pod Białobrzegami 4 maja 2005 roku. Wraz z drugim mężem, Waldemarem Dzikim, ma dwójkę adoptowanych dzieci (rozwód 2011). W 2005 roku, w trakcie udziału Foremniak w drugiej edycji programu Taniec z gwiazdami, pojawiły się pogłoski o romansie aktorki z jej partnerem tanecznym, Rafałem Maserakiem. Pomimo początkowych zaprzeczeń obu stron, w lutym 2007 roku para potwierdziła doniesienia. W 2009 roku Foremniak i Maserak rozstali się.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

8 komentarzy