Ariana dla WS | Blogger | X X

27.10.2016

Jems Arthur

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jems`a Arthur`a. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistą.

Krótko o wokaliście:
James Andrew Arthur urodził się 2 marca 1988r. w Middlesbrough. Brytyjski wokalista, zwycięzca 9. edycji The X Factor w Wielkiej Brytanii w 2012. Debiutancki singiel Impossible (cover utworu barbadoskiej wokalistki Shontelle) wydany po finale programu uplasował się na 1. miejscu listy UK Singles Chart, sprzedając się w niemal 1,5 milionach kopii, co czyni go najlepiej sprzedającym się singlem finalisty The X Factor w historii[2]. W 2013 ukazał się debiutancki album James Arthur, który zadebiutował na 2. pozycji brytyjskiej listy bestsellerów.

Mój autograf od wokalisty:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze