Ariana dla WS | Blogger | X X

10.10.2016

Katarzyna Burzyńska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Burzyńskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Katarzyna Burzyńska - urodziła się w 1983 roku we Wrocławiu. Ukończyła I Liceum Ogólnokształcące w Oleśnicy, a następnie Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu. Do telewizji trafiła dzięki konkursowi "MTV Łowi", który miał wyłonić nowych prezenterów. Jest znana z brawurowych wywiadów z gwiazdami polskiego show biznesu (m.in. Michałem Wiśniewskim, Piotrem Rubikiem). W MTV Polska prowadziła kilka programów m.in. "Player MTV", "Pogromcy rekordów" oraz listę przebojów "MTV MAXXX Hits". W chwili obecnej możemy zobaczyć ją w programie "Pytanie na śniadanie", w którym to prowadzi cykl "Czerwony Dywan".

Mój autograf od dziennikarki:

 Moje zdjęcie z dziennikarką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam w budynku stacji TVP. 

5 komentarzy

  1. Gratuluję serdecznie :)
    Zapraszam również do siebie na relację z Wisły: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/10/relacja-z-letnich-mistrzostw-polski.html

    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    I Zapraszam: http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/10/179-183-zagebie-lubin.html

    OdpowiedzUsuń