Ariana dla WS | Blogger | X X

5.10.2016

Marzena Rogalska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marzeny Rogalskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Marzena Rogalska - urodziła się 13 kwietnia 1970r. w Przasnyszu. Polska dziennikarka telewizyjna i radiowa. Jako dziecko mieszkała w miejscowości Chełmek. Jest absolwentką Liceum im. Stanisława Konarskiego w Oświęcimiu. W 1997 rozpoczęła pracę w RMF FM, gdzie prowadziła m.in. audycję Na językach, Weekend bez granic, Halo, to ja i Świąteczne Marzenie. Pracowała także przy programach Apteka Marzenia, Pałac Kultury z Tomkiem Olbratowskim i Słoneczny Patrol z Michałem Kubikiem. Współpracę z radiem zakończyła w 2002 roku, przenosząc się do Radia Kolor, gdzie prowadziła audycję Zagraj swojej Marzenie. Razem z Witoldem Odrobiną była prowadzącą poranny program Kuranty w Antyradiu. Od października 2008 roku pracuje w Radiu Złote Przeboje, w którym prowadziła programy Między słowami, Rodzinne śniadanie, Co mi powiesz jak Cię złapię?!, Co nas kręci, co nas podnieca!, Fajne przez poufne!, a obecnie Rogalska od kuchni. Pracę w telewizji rozpoczęła w 1995 roku w krakowskim oddziale Telewizji Polskiej, gdzie prowadziła magazyn filmowy. W 1999 roku prowadziła wraz z Piotrem Goćkiem program Do kina czy na film. Od 2004 do 2008 roku była gospodynią talk-show Miasto kobiet w TVN Style. Od września 2008 do czerwca 2009 prowadziła program Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty? w TV Puls. Od września 2009 jest prowadzącą poranny program TVP2 – Pytanie na śniadanie. W latach 2009-2010 była gospodynią teleturnieju TVP2 – Dzieciaki górą!. W latach 2009-2011 była kapitanką jednej z drużyn w show TVP2 – Kocham Cię, Polsko!. Wiosną 2015 prowadziła w TVP2 program Przygarnij mnie, a wiosną 2016 cykl Domy przyszłości. Od marca 2013 współpracowała z tygodnikiem Wprost.

Mój autograf od dziennikarki:

 Moje zdjęcie z dziennikarką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem TVP.

6 komentarzy