Ariana dla WS | Blogger | X X

10.09.2016

Andrzej Grabarczyk

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Andrzeja Grabarczyka. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem. 

Krótko o aktorze:
Andrzej Grabarczyk - urodził się 31 maja 1953 we Włodawie. Polski aktor. Ukończył studia w 1978. Jest absolwentem Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Aktor warszawskiego Teatru Kwadrat. Znany z roli Jerzego Chojnickiego w polskiej telenoweli Klan, w której gra również jego ojciec Wincenty Grabarczyk (w roli Jeremiasza Bałuckiego). Przez lata był twarzą kampanii reklamowej marki Knorr w Polsce i Czechach, reklamy były też emitowane w Rosji. W grudniu 2008 doradca PSL przy pracach nad projektem ustawy o zawodzie aktora. Żonaty z Zofią, mają syna Bartosza.

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:

 Autograf załatwił mi mój chłopak, natomiast zdjęcie zrobione było kiedyś przy okazji podczas jakiegoś przedsięwzięcia. 

6 komentarzy

  1. Gratulacje :) Ale na zdjęciu jest Jacek Kałucki, a nie Andrzej Grabarczyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Zapraszam na nowy post. http://autografyjr.blogspot.com/2016/09/dixon37.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    I zapraszam ☺ http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/09/96-cestmir-kozisek.html
    NA zdjęciu z Tobą to nie Pan Grabarczyk..

    OdpowiedzUsuń