Ariana dla WS | Blogger | X X

8.09.2016

Piotr Gąsowski

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać mój autograf jaki dostałam od Piotr Gąsowski. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Piotr Gąsowski - urodził się 16 kwietnia 1964 w Mielcu. Polski aktor, artysta kabaretowy, prezenter telewizyjny. Był członkiem artystycznej drużyny harcerskiej „Łejery” w Poznaniu. Maturę zdał w II LO w Poznaniu. W 1986 ukończył studia na PWST w Warszawie. Na scenie teatralnej zadebiutował w roku 1987. Występował w teatrach Komedia (1986–1989) i Nowym (1989–1994) oraz w kabarecie „Tercet, czyli kwartet”, który brał udział w bardzo wielu produkcjach telewizyjnych; m.in. „Gala piosenki biesiadnej”, „Gala Międzynarodowa”, „W oparach absurdu”, „Podróże z żartem”, „Co nam w duszy gra”. Był prowadzącym wielu programów TV, m.in. „KOT czyli Ktoś Ogromnie Tajemniczy” w TV4, „Joker” w TV4, „Bliźniaczki” w TVP2, „Dubidu” w TVP2. Wiosną 2005 roku wystąpił w drugiej edycji programu „Taniec z gwiazdami”. Tańczył w parze z Anną Głogowską, odpadli w siódmym odcinku i zajęli piąte miejsce. Od 9 września 2007 do listopada 2011 był prowadzącym program „Taniec z gwiazdami”. Gąsowski zastąpił w tej roli Huberta Urbańskiego. W 2009 roku był jednym z ekspertów w teleturnieju „Milionerzy”. Od października 2012 wraz z Martą Grycan, a następnie z Katarzyną Skrzynecką, prowadził program „Polski turniej wypieków” w TLC. W latach 90. i ponownie od 2 marca 2013 do 27 kwietnia 2013 prowadził program rozrywkowy „Kalambury” (obecnie „Kalambury z gwiazdami”) w Polsacie. Występuje na deskach warszawskich teatrów: 6. piętro, Capitol, Komedia, Projekt Warszawa, Kamienica. Jest laureatem wielu nagród, m.in. 1. nagrody na Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu (wraz z Robertem Rozmusem), Nagrody Głównej za pierwszoplanową rolę męską w Bożyszczu Kobiet Neila Simona (Teatr Capitol) na Ogólnopolskim Festiwalu Komedii „Talia” 2011, wielokrotnie wraz z zespołem aktorskim otrzymywał „Niebieski melonik” na Festiwalu Humoru i Satyry w Gdańsku, za najlepszy serial komediowy Daleko od noszy w TV Polsat. W 2002 roku otrzymał nagrodę „Prometeusz” za „Wybitne osiągnięcia w sztuce estradowej”. Od 8 marca 2014 współprowadzi z Maciejem Dowborem program „Twoja twarz brzmi znajomo” w telewizji Polsat. Jego obecną partnerką życiową jest tancerka Anna Głogowska, z którą ma córkę Julię (ur. 3 czerwca 2007). Ze związku z Hanną Śleszyńską ma syna Jakuba (ur. 1995).

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

5 komentarzy

  1. Lubię go nawet :) sympatyczny facet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję! ;) zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/09/47-halvor-egner-granerud.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    I zapraszam ☺ http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/09/96-cestmir-kozisek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń