Ariana dla WS | Blogger | X X

4.09.2016

Aleksandra Rosiak

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Aleksandry Rosia. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Aleksandra Rosiak - urodziła się w 14 sierpnia 1983r. we Wrocławiu. Polska dziennikarka oraz prezenterka. Absolwentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Od 2004 r. dziennikarka i prezenterka związana jest z TVP (Telewizja Wrocław, TVP1, TVP2, TVP INFO). Od 2005 prowadzi polsko-niemiecki magazyn „Kowalski i Schmidt” (TVP i RBB). W latach 2014-2016 prowadziła program „Poranek Info” w TVP INFO oraz „Wiadomości” (TVP1) w 2015 – 2016. Aleksandra pasjonuje się sztuką motoryzacją oraz sportem. Uwielbia boks i jazdę na nartach. Interesuje się polityką i sprawami międzynarodowymi. To kolejna młoda osoba, która dołączyła do zespołu „Pytania na śniadanie”. Jesienią ubiegłego roku prowadzącą program śniadaniowy została Marcelina Zawadzka, która zastąpiła na tym miejscu Iwonę Radziszewską.

Mój autograf od dziennikarki:

Moje zdjęcie z dziennikarką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam w budynku stacji TVP.

5 komentarzy