Ariana dla WS | Blogger | X X

31.08.2016

Łukasz Nowicki

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Łukasza Nowickiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Łukasz Nowicki - urodził się 6 lipca 1973 w Krakowie. Polski aktor teatralny, filmowy i dubbingowy, dziennikarz i prezenter telewizyjny. Ukończył krakowską PWST w 1998. Wtedy otrzymał wyróżnienie za rolę w Trzech siostrach Antona Czechowa – spektaklu dyplomowym PWST w Krakowie na XVI Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi. W 2000 zadebiutował w Teatrze Ateneum w Warszawie, w którym gra do dziś. Była to rola Mariana Walczaka vel Leszczuka w Opętanych Witolda Gombrowicza w reż. Andrzeja Pawłowskiego. Od stycznia 2010 prowadzi poranny program TVP2 – Pytanie na śniadanie. Od marca 2011 prowadzi teleturniej TVP2 – Postaw na milion. Syn aktora Jana Nowickiego i lekkoatletki Barbary Janiszewskiej-Sobotty. Jego żoną była Halina Młynkowa, z którą ma syna Piotra. Rozwiedli się w 2012 roku. Jest członkiem Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego.

Mój autograf od dziennikarza:

Moje zdjęcie z dziennikarzem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVP. 

10 komentarzy