Ariana dla WS | Blogger | X X

9.08.2016

Ewa Wojciechowska

Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Ewy Wojciechowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce: 
Ewa Wojciechowska - polska dziennikarka współpracująca z telewizją TVN. Można ją oglądać w poniedziałkowych wydaniach "Dzień dobry TVN", kiedy to dzieli się z widzami ciekawostkami z życia gwiazd. Przez kilka lat pracowała dla tygodnika "Gala". Obecnie współpracuje z magazynem "Bluszcz i "InStyle". Zrobiła także cykl wywiadów zatytułowany "Historia Mody Polskiej, czyli wywiady z najsłynniejszymi projektantami mody czasów PRL-u". Jest autorką książki pt. "Miss Polonia. A jednak warto...Historie najpiękniejszych Polek".

Mój autograf od dziennikarki:

Moje zdjęcie z dziennikarką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

9 komentarzy