Ariana dla WS | Blogger | X X

17.06.2016

Olga Borys

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Olgi Borys. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Olga Borys - urodziła się 1 stycznia 1974 w Gubinie. Polska aktorka. Jest córką oficera Wojska Polskiego. Ukończyła V Liceum Ogólnokształcące we Wrocławiu. Jest absolwentką PWSFTViT w Łodzi (wcześniej relegowano ją z PWST we Wrocławiu). Laureatka I nagrody na XV Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi. Występowała w Teatrze Studio w Warszawie, w Teatrze Komedia w Warszawie, w Teatrze Kwadrat, w Teatrze Scena Prezentacje i gościnnie na deskach Teatru im. J. Osterwy w Lublinie. Popularność przyniósł jej sitcom komediowy Lokatorzy, gdzie wcieliła się w postać Zuzi Śnieżanki. W 2007 zwyciężyła w I edycji show TVP 2 Gwiazdy tańczą na lodzie. W 2004 pozowała w lutowym wydaniu miesięcznika Playboy. Od 2013 pisze na blogstar.pl. Jej mężem jest aktor Wojciech Majchrzak. 21 lipca 2006 urodziła córkę Mirę.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVP.

8 komentarzy