Ariana dla WS | Blogger | X X

22.05.2016

Paulina Krupińska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pauliny Krupińskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z modelką.

Krótko o modelce:
Paulina Krupińska - urodziła się 22 czerwca 1987 w Piastowie. Polska modelka i prezenterka telewizyjna. Miss Polonia 2012, uczestniczka Miss Universe 2013, prezenterka TVN Style. Z wykształcenia jest pedagogiem. Ukończyła studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W 2004 zwyciężyła w konkursie Foto Models Poland. W mediach zadebiutowała w reklamie PKO BP, wcielając się w rolę "Mini Ratki". W TVP 2 prowadziła "Pytania na śniadanie”. Od 2014 roku w TVN Style prowadzi program "Klinika urody".

Mój autograf od modelki:

Moje zdjęcie z modelką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

6 komentarzy