Ariana dla WS | Blogger | X X

18.05.2016

Hubert Urbański

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Huberta Urbańskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Hubert Kirył Urbański - urodził się 23 marca 1966 roku w Warszawie. Polski aktor, dziennikarz, prezenter radiowy i telewizyjny, pochodzenia bułgarskiego. Uczęszczał do warszawskiego XIX LO im. Powstańców Warszawy, po ukończeniu którego przez rok studiował filologię indyjską na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Orientalistyki). Później podjął studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie. Studia te przerwał w 1994. W latach 1994–1995 związany z Radiem Zet. Następnie w latach 1995–1998 w Radiu Kolor. W latach 1998–1999 w Tok FM. Pracę w telewizji rozpoczął od prowadzenia programu Antena w TVP. Następnie w Polsacie prowadził teleturniej Piramida. Od 1999 do 2010 pracował w stacji TVN, gdzie był gospodarzem: reality show Jestem, jaki jestem, widowiska rozrywkowego Dla ciebie wszystko, reality show Wyprawa Robinson, show Taniec z gwiazdami (przy pierwszej edycji wspólnie z Magdą Mołek, w kolejnych czterech partnerowała mu Katarzyna Skrzynecka) oraz teleturnieju Milionerzy. W latach 2011–2012 pracował w TVP2, gdzie prowadził show Bitwa na głosy i The Voice of Poland. Wiosną 2012 był również prowadzącym poranny program Pytanie na śniadanie. Od marca 2014 prowadzi loterię w RMF FM. Od jesieni 2014 jest gospodarzem programu Handlarze w TTV. Jego ojcem jest Jerzy Urbański, matką (pochodząca z Bułgarii) Ałła Lekarska. Drugie imię – Kirył – otrzymał po dziadku Bułgarze. Dwukrotnie żonaty. Ma dwie córki - Mariannę (ur. 1990) i Krystynę (ur. 1994) - z pierwszego małżeństwa oraz dwie córki - Stefanię (ur. 2009) i Danutę (ur. 2011) - z małżeństwa z Julią Chmielnik. 9 października 2013 rozwiódł się z Julią Chmielnik.

Mój autograf od dziennikarza:

Moje zdjęcie z dziennikarzem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

4 komentarze