Ariana dla WS | Blogger | X X

2.05.2016

Paweł Domagała

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pawła Domagały. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Paweł Domagała - urodził się ur. 19 stycznia 1984 we Wrocławiu. Polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny. Absolwent VI LO im. Jana Kochanowskiego w Radomiu (2003). Studiował na Akademii Teatralnej w Warszawie, którą ukończył w 2007. Współpracował z wieloma teatrami m.in. Teatrem Na Woli im. Tadeusza Łomnickiego oraz Teatrem Dramatycznym im. Gustawa Holoubka (obecnie połączone jako Teatr Dramatyczny w Warszawie), Teatrem Montownia, Teatrem Polonia, a także Teatrem Powszechnym im. Jana Kochanowskiego w Radomiu. Jest członkiem "Kabaretu na Koniec Świata oraz założycielem zespołu muzycznego "Ginger".

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVP.

6 komentarzy