Ariana dla WS | Blogger | X X

20.03.2016

Dorota Williams

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Doroty Williams. Oprócz niego mam również zdjęcie ze stylistką.

Krótko o stylistce:
Jedna z najbardziej znanych stylistek, prekursorka tego zawodu w Polsce, specjalistka od kreowania wizerunku. Od początku TVN Szefowa Zespołu Stylizacji i Charakteryzacji. Zajmuje się wieloma dziedzinami stylizacji telewizyjnej –newsowym dress code’em, publicystyką. Autorka kostiumów do filmu, seriali, sztuk teatralnych i show telewizyjnych. Na jej koncie jest chyba najwięcej "gwiazdorskich kreacji". To dzięki jej pracy - dziennikarze, aktorzy i prezenterzy telewizyjni zawsze wyglądają olśniewająco. Jak dobrać strój do sylwetki, osobowości i okazji? Dorota Williams wie najlepiej, jak to zrobić, bo w tej dziedzinie jest prawdziwą mistrzynią.

Mój autograf od stylistki:
Moje zdjęcie ze stylistką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

6 komentarzy