Ariana dla WS | Blogger | X X

7.03.2016

Piotr Gruszka

Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Piotra Gruszki. Niestety nie mam zdjęcia z siatkarzem.

Krótko o siatkarzu:
Piotr Łukasz Gruszka - urodził się 8 marca 1977 roku w Oświęcimiu. Polski siatkarz i trener siatkarski. W latach 1995-2011 reprezentant kraju (rekordzista pod względem liczby meczów rozegranych w kadrze), a z czasem jej kapitan, występujący na pozycji atakującego bądź przyjmującego (skrzydłowego). Mistrz Europy 2009, srebrny medalista mistrzostw świata 2006, trzykrotny uczestnik igrzysk olimpijskich (Atlanta 1996, Ateny 2004 i Pekin 2008). MVP mistrzostw Europy 2009. Do 2008 włącznie uczestnik wszystkich 11 edycji Ligi Światowej (1998–2008) z udziałem reprezentacji Polski.

Mój autograf od siatkarza:
Autograf załatwił mi mój chłopach podczas Balu Mistrzów Sportu. 

11 komentarzy

  1. Gratuluję, to ogromny zaszczyt :)

    Kochana mam prośbę... Mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa pasja, gratuluję autografów :)
    Zapraszam
    WET-STREETS

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    Nowy post: http://autografymarty2000.blogspot.com/2016/03/kamil-stoch.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń