Ariana dla WS | Blogger | X X

13.01.2016

Michał Kwiatkowski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michała Kwiatkowskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistą.

Krótko o wokaliście:
Michał Kwiatkowski - znany także jako Michel i Self Concept. Urodził się 12 listopada 1983 w Gorzowie Wielkopolskim. Polski piosenkarz. śpiewający również w języku francuskim i angielskim. Przez 18 lat wychował się w Gorzowie Wielkopolskim gdzie uczęszczał do szkoły muzycznej. W wieku 13 lat zdobył pierwsze miejsce na Ogólnopolskim Festiwalu Piosenki i Tańca Dziecięcego w Koninie, za prezentację piosenki „Dom” z własnym tekstem i muzyką Ewy Gajewskiej-Kiepury, jego nauczycielki muzyki w szkole podstawowej. Kilka lat później utwór ten nagrała na płycie Danuta Błażejczyk. W 2001 wystąpił w Splicie, później na Międzynarodowym Festiwalu Piosenki Francuskiej VISA Francophone, gdzie zajął pierwsze miejsce. Po powrocie do Polski wygrał jeden z odcinków programu Szansa na sukces z piosenką K.A.S.Y. – „Ja jestem macho”. Na koncert finałowy w Sali Kongresowej w Warszawie pojechał tuż po zdaniu matury. W 2002 wyjechał na studia do Paryża. W 2003 zgłosił się do udziału we francuskim reality show Star Academy, znanym w Polsce jako Fabryka Gwiazd. Ostatecznie doszedł do finału programu, w którym zajął drugie miejsce. Zwyciężczyni programu, Élodie Frégé, zdecydowała się podzielić główną nagrodą z wokalistą. W 2004 wydał swoją pierwszą płytę studyjną zatytułowaną De l'or et des poussières. W 2007 wydał swój drugi album pt. All Alone with My Gueule. Od 2008 występuje pod pseudonimem Self Concept. Od 6 września do 22 listopada 2009 brał udział w dziesiątej edycji programu Taniec z gwiazdami transmitowanym w TVN. Jego partnerką była Janja Lesar, z którą zajął ostatecznie trzecie miejsce po odpadnięciu w odcinku półfinałowym. W 2011 wydał swój trzeci album studyjny zatytułowany What's Your Name?. 14 października 2014 premierę miała czwarta płyta długogrająca w dorobku Kwiatkowskiego zatytułowana Chopin etc., która jako pierwsza została wydana w Polsce. Jesienią 2015 brał udział w czwartej edycji programu rozrywkowego Twoja twarz brzmi znajomo, emitowanego w telewizji Polsat, gdzie zajął czwarte miejsce[9]. Wygrał 8. odcinek programu, który został wyemitowany 24 października, wcielił się w nim w postać Limahla i wykonał utwór „Neverending Story”.

Mój autograf od wokalisty:

Moje zdjęcie z wokalistką:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

3 komentarze