Ariana dla WS | Blogger | X X

11.01.2016

Klaudia Halejcio

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Klaudii Halejcio. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce: 
Klaudia Halejcio urodziła się 13 września 1990 w Warszawie. Polska aktorka telewizyjna i filmowa. Studentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku psychologia społeczna. Gra od czwartego roku życia. W latach 2000–2005 brała udział w przedstawieniu Uroczystość w Teatrze Rozmaitości w Warszawie[3]. Znana głównie z seriali Złotopolscy, Pierwsza miłość, Rezydencja, Przepis na życie i Hotel 52. Na dużym ekranie zadebiutowała w filmie Popiełuszko. Wolność jest w nas w reżyserii Rafała Wieczyńskiego. Od 7 marca do 9 maja 2014 brała udział w pierwszej emitowanej przez Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Zajęła 4 miejsce. Jej partnerem tanecznym był Tomasz Barański.

Mój autograf od aktorki:
Moje zdjęcie z aktorką:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

5 komentarzy