Ariana dla WS | Blogger | X X

7.01.2016

Jarek Kuźniar

Cześć !
Dzisiaj postanowiłam dodać autograf jaki dostałam od Jarka Kuźniara. Oprócz niego mam również zdjęcie z prezenterem.

Krótko o prezenterze:
Jarosław Kuźniar - urodził się 29 stycznia 1978 w Bielawie. Polski prezenter telewizyjny i radiowy, związany z Grupą TVN. Ukończył I Liceum Ogólnokształcące w Dzierżoniowie, następnie studiował na Uniwersytecie Wrocławskim, gdzie uzyskał licencjat na Wydziale Filologicznym, specjalność dziennikarstwo. Na początku kariery dziennikarskiej był związany z Radiem Sudety oraz Telewizją Sudecką. Pracował także w Polskim Radiu Wrocław. W 1999 przeprowadził się do Warszawy, gdzie w Programie III Polskiego Radia prowadził Zapraszamy do Trójki. Następnie przez 5 lat pracował w Radiu ZET, gdzie przygotowywał popołudniowe wiadomości i Wydarzenia Dnia. Przez ponad rok pisał felietony do magazynu „Dlaczego”. Od 6 stycznia 2007 do 27 sierpnia 2015 pracował w TVN24, gdzie od poniedziałku do czwartku był gospodarzem Poranka TVN24. W latach 2010–2011 prowadził w piątki o 21:00 Rozmowę bardzo polityczną. Od 2011 do 2012 prowadził muzyczny program X Factor. 7 września 2015 został gospodarzem programu Dzień Dobry TVN[5], który prowadzi wraz z Anną Kalczyńską-Maciejowską.

Mój autograf od prezentera:
Moje zdjęcie z prezenterem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. Szczerze mówiąc jest to jeden z moich wymarzonych autografów.

11 komentarzy