Ariana dla WS | Blogger | X X

5.01.2016

Jankes

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jankesa. Oprócz niego mam również zdjęcie z showmanem.

Krótko o showmanie:
Jankes - jego imię i nazwisko to Krzysztof Jankowski. Urodził się 17 stycznia 1978r. w Drezdenku. Ukończył Wyższą Szkołę Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim oraz Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową im. Wojciecha Konfartego. jest prezenterem radiowym i telewizyjnym. Obecnie prowadzi audycję "Impreska" w ESCE oraz m.in. jej telewizyjną wersję w ESKA TV. Był komentatorem programu "Wipe-out" emitowanego przez stację TVN. Prowadził koncerty z serii HITY NA CZASIE nadawane w TVP oraz był gospodarzem kolejnych edycji ESKA MUSIC AWARDS nadawanych m.in. w Polsacie oraz w Telewizji Publicznej.

Mój autograf od showmana:

Moje zdjęcie z showmanem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. Szczerze mówiąc jest to jeden z moich wymarzonych autografów. 

7 komentarzy