Ariana dla WS | Blogger | X X

14.12.2015

Ben Collins

Cześć !
Dzisiaj postanowiłam dodać autograf jaki dostałam od kierowcy wyścigowego Bena Collinsa Stinga. Oprócz niego mam również z nim zdjęcie.

Krótko o kierowy:
Ben Collins - urodził się 13 lutego 1975 roku w Bristol. Brytyjski kierowca rajdowy. Rozpoczął karierę wyścigową w 1994 roku, startując w zawodach Formula First i Formula Vauxhall Junior. Później występował w międzynarodowych wyścigach Formuły 3, gdzie zajął drugie miejsce w zawodach Marlboro Masters w roku 2000. Brał udział także w wyścigach 24h Le Mans i ASCAR (nie mylić z NASCAR, obecna nazwa to VSR V8 Trophy). Był również kierowcą testowym samochodu Ascari A10 dla firmy Ascari.

Mój autograf od kierowcy:

Moje zdjęcie z kierowcą:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam w salonie Empik podczas podpisywania książki Bena.

6 komentarzy