Ariana dla WS | Blogger | X X

27.11.2015

Andrzeja Polan

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Andrzeja Polana. Oprócz niego mam również zdjęcie z kucharzem.
Krótko o kucharzu:
Andrzej Polan - z zawodu nauczyciel, jednak z zamiłowania kucharz - szef kuchni. Jako pedagog nie pracuje w zawodzie, ale swoją wiedzę potrafi doskonale przekazać podwładnym. Zawsze stara się tłumaczyć a nie krzyczeć. Jako Szef kuchni dowodził hotelami w Zakopanem i Warszawie. To pod jego sterami otwierały się takie perełki jak: Hotel Daglezja w Zakopanem, Centrum Kongresowe Warszawianka w Jachrance czy Hotel Polonia Palace w Warszawie. Swoim doświadczeniem dzielił się również w takich miejscach jak hotelowa restauracja Accor. W Novotel Airport Warszawa udowadniał, że kuchnia hotelowa potrafi wznieść się na wyżyny. Po gastronomii hotelowej przyszła także i pora na miejsce, gdzie mógł pokazać na co stać osobę kreatywną. Tym miejscem była właśnie restauracja Soul kitchen. Andrzej Polan to nie tylko człowiek z pasją do gotowania, ale i postać telewizyjna znana z uwielbianego przez Polaków Kącika kulinarnego Dzień Dobry TVN oraz programu "Polska ze smakiem" emitowanego na antenie kanału telewizyjnego Kuchnia+. Jego motto życiowe: Proste przepisy, doskonałe produkty i genialny smak. Czy potrzeba więcej w kuchni?

Mój autograf od kucharza:

Moje zdjęcie z kucharzem:  

6 komentarzy