Ariana dla WS | Blogger | X X

30.10.2015

Jare Michele Jare

Cześć !
Dzisiaj pokażę Wam mój autograf jaki dostałam od Jare Michele Jare. Oprócz niego mam również zdjęcie z kompozytorem,
Krótko o kompozytorze:
Jean-Michel André Jarre - urodził się 24 sierpnia 1948 w Lyonie we Francji. Kompozytor muzyki elektronicznej, syn kompozytora muzyki filmowej, Maurice’a Jarre’a. Jest uważany za pioniera muzyki elektronicznej, jak i organizatora koncertów – masowych tworzonych z rozmachem koncertów-przedstawień, z wykorzystaniem reflektorów, laserów i fajerwerków. Mówi się, że Jarre stworzył muzykę elektroniczną „dla wszystkich”. Występy cieszą się wielką popularnością i Jarre kilkakrotnie ustanawiał nowe rekordy Guinnessa jeśli chodzi o liczbę widzów. Na koncert w Moskwie w 1997 przybyło aż 3,5 miliona ludzi. Innym rekordem jest cena, za jaką została sprzedana jedyna wytłoczona sztuka płyty Music for Supermarkets – 69 tys. ówczesnych franków francuskich. Oryginalne taśmy zostały spalone w obecności notariusza. 26 sierpnia 2005 dał dwuipółgodzinny koncert pt. „Przestrzeń Wolności” dla upamiętnienia 25. rocznicy powstania „Solidarności”. Od jego nazwiska została nazwana jedna z planetoid – (4422) Jarre.

Mój autograf od kompozytora:

Moje zdjęcie z kompozytorem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam podczas podpisywania najnowszej płyty w jednym z warszawskich Empik`ów.

7 komentarzy