Ariana dla WS | Blogger | X X

12.06.2015

Sędzia Anna Maria Wesołowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pani Sędzi Anny Marii Wesołowskiej. Oprócz niego mam również z nią zdjęcie.
Krótko o Pani Annie:
Anna Maria Wesołowska - urodziła się 17 lipca 1954 r. w Łodzi. Polska sędzia Sądu Okręgowego w Łodzi w IV Wydziale Karnym. Występowała w programie Sędzia Anna Maria Wesołowska, emitowanym na antenie telewizji TVN. Jest absolwentką I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Łodzi. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego (1978), otrzymała nominację w 1982. Łódzka sędzia, współautorka ustawy o świadku koronnym, ekspert od przestępczości zorganizowanej. Była członkiem składów orzekających w procesach łódzkiej „Ośmiornicy” i Gangu Popeliny. Brała udział w wydaniu orzeczenia o nałożeniu na siedemnastoletniego handlarza narkotyków obowiązku ostrzegania młodzieży na lekcjach wychowawczych przed handlem i używaniem narkotyków. 1 października 2009 przeszła w stan spoczynku[1]. Napisała do Dziennika Łódzkiego cykl felietonów skierowanych do młodzieży na temat prawa, których część była przedmiotem zajęć szkolnych w Łodzi na temat korupcji. Zainicjowała program uczestniczenia w rozprawach sądowych uczniów w wieku 15–18 lat jako formę edukacji prawnej. Prowadziła w początkowym etapie jeden z pierwszych w Polsce program pokoju przesłuchań dla dzieci – świadków i ofiar przestępstw (Pokój Przyjazny Dziecku – tzw. błękitny pokój, niebieski pokój). Członkini Stowarzyszenia Sędziów Polskich „Iustitia”. Współtwórczyni projektu „Dziennikarz w sądzie”, organizowanego przez „Iustitia”, Fundację im. Stefana Batorego i Helsińską Fundację Praw Człowieka, mającego na celu poznanie przez dziennikarzy uwarunkowań pracy sędziów i na odwrót.
Moje zdjęcie z Panią Anną:
Mój autograf od Pani Anny:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem telewizji TVN. Dzisiaj jadę znowu do Warszawy i planuję zostać w niej na Weekend, więc mam nadzieję, że uda mi się zdobyć nowe autografy oraz porobić sobie pamiątkowe zdjęcia z gwiazdami. 

14 komentarzy