Ariana dla WS | Blogger | X X

10.06.2015

Misheel Jargalsajkhan

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od aktorki Misheel Jargalsajkhan. Oprócz niego mam również z nią zdjęcie. 
Krótko o aktorce:

Misheel Jargalsaikhan - urodziła się 9 listopada 1988 r. w Ułan Bator. Aktorka telewizyjna. Pod koniec trzeciego roku życia przeniosła się z rodziną do Polski. Dzieciństwo spędziła w Chojnicach. Z powodu częstych wyjazdów Misheel na plan serialu do Warszawy, jej rodzina zdecydowała się w końcu tam przenieść. W Warszawie ukończyła 21 Społeczne Liceum Ogólnokształcące im. Jerzego Grotowskiego. Przez osiem lat (od 1999) wcielała się w postać Zosi Kwiatkowskiej w Rodzinie Zastępczej. Rola ta przyniosła jej ogólnopolską popularność. Ze względu na podjęte studia medyczne we Wrocławiu, od sezonu jesiennego 2007 przestała się pojawiać w serialu. W 2015 powróciła do telewizji, zostając uczestniczką i finalistką pierwszej edycji programu Celebrity Splash!, w którym celebryci rywalizują w skokach do wody. Oprócz języka polskiego, biegle zna angielski i mongolski.
Moje zdjęcie z aktorką:
Mój autograf od aktorki:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam całkiem niedawno pod budynkiem stacji TVN.

8 komentarzy