Ariana dla WS | Blogger | X X

3.05.2015

Tag Zbieracza Autografów

Cześć !
Postanowiłam, że w dzisiejszym poście nie będę wstawiała żadnego autografu tylko napiszę Tag Zbieracza Autografów, który to sama wymyśliłam.  Dowiecie się z niego między innymi tego jak długo zbieram autografy, od jakiej gwiazdy dostałam swój pierwszy autograf oraz tego ile autografów liczy w chwili obecnej liczy moja kolekcja. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się już przechodzę do Tagu.
1. Od jak dawna zbierasz autografy ?
Autografy zbieram gdzieś od 5 lat.
2. Od kogo dostałaś / łeś swój pierwszy autograf ?
Swój pierwszy autograf dostałam od Majki Jeżowskiej jeszcze jak byłam małą dziewczynką.
3. Z czyjego autografu jesteś najbardziej zadowolony / na ?
Najbardziej jestem zadowolona z autografów od Anastaci, Arasha i Ani Świątczak.
4. Od jakiej gwiazdy marzy Ci się mieć autograf ?
Bardzo marzy mi się autograf od Inny.
5. Czy masz zdjęcia z gwiazdami ?
Tak mam zdjęcia z gwiazdami. Za każdym razem jak biorę autograf, to proszę również o zdjęcie.
6. Na czym zbierasz autografy ?
Autografy zbieram głównie na kartkach i folderach.
7. Jak przechowujesz swoje autografy ?
Swoje autografy przechowuje w foliach w segregatorze.
8. Dlaczego postanowiłaś / łeś zacząć zbierać autografy ?
Szczerze mówiąc sama nie wiem, ponieważ wyszło to tak samo z siebie.
9. Czy wymieniasz się za autografy lub je sprzedajesz ?
A ni się nie wymieniam za autografy, ani ich nie sprzedaje.
10. Czy bierzesz autografy dla innych osób ?
Szczerze mówiąc jeszcze nie zdarzyło mi się to, ale gdyby mnie ktoś o to poprosił to pewnie bym wzięła.
11. Czy zbierasz autografy od wszystkich gwiazd, czy tylko od wybranych ?
Zdecydowanie zbieram autografy od wszystkich gwiazd.
12. Bardziej zależy Ci na autografach od polskich gwiazd czy zagranicznych ?
Chyba bardziej na zagranicznych, ale to tylko dlatego, że są trudniejsze do zdobycia.
13. Czy wszystkie autografy zdobyłeś osobiście ?
W większości tak, ale jak nie mam takiej możliwości to proszę o to mojego chłopaka, który też zbiera autografy.
14. Ile autografów liczy Twoja kolekcja ?
Moja kolekcja liczy jak na razie moja kolekcja liczy ok. 70 autografów i wciąż się powiększa.
15. Jak często w ostatnim czasie udaje Ci się zdobyć autograf ?
W ostatnim czasie udaje mi się zdobyć średnio 3 autografy w miesiącu. Szczerze mówiąc trudno jest mi dokładnie powiedzieć ile.
16. Czy masz powtórki jakiegoś autografu ?
Tak mam i to od kilku gwiazd. Między innymi Ani Świątczak, Kasi Glinki, Agnieszki Jastrzębskiej.
17. Czym są dla Ciebie autografy ?
Autografy to moja pasja, a poza tym lubię rozmawiać z ludźmi ze świata show biznesu.
18. Kogo nominujesz do tego Tagu ?
To tego Tagu nominuję wszystkie blogi jakie mam w dziale "Blogi Zbieraczy", a mianowicie:
Mam nadzieję, że Tag Wam się spodoba. Pozdrawiam papa ! 

2 komentarze

  1. Gratuluję autografów :)

    wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł :)

    Pozdrawiam,
    dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń