Ariana dla WS | Blogger | X X

22.04.2015

Anastacia

Cześć ! 
Od ponad tygodnia przebywam w Warszawie u mojego chłopaka Rolanda. Podczas pobytu u niego zdobyłam kilka autografów i porobiłam sobie parę zdjęć z ludźmi ze świata show biznesu. Najważniejszy z nich jest autograf, który dostałam od Anastaci. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.
Krótko o wokalistce:
Anastaci, a właściwie Anastaci Lin Newkirku urodziła się 17 września 1968 roku w Chicago w stanie Ilinois. Amerykańska wokalistka, która wykonuje muzykę pop, soul, pop rock.
Zdjęcie:
Autograf:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam przed koncertem w warszawskiej Stodole. 

9 komentarzy

  1. Gratuluję!
    Miałam jechać pod Stodołę, ale trochę nie mogłam się urwać z pracy, a trochę zapomniałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog mozna sie wiele ciekawych rzeczy dowiedziec bede zagladac z pewnoscia obserwuje i zapraszam www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, gratuluje!

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, :>
    http://autografymarcela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń